Klachten

Klachtenregeling

Bent u niet tevreden over uw product of met onze geleverde service laat ons het alstublieft weten via onze contactpagina en wij gaan direct voor u aan de slag om het zo goed mogelijk op te lossen.

Indien u het niet eens bent met de geboden oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

De waardering van www.deterrasverwarmingspecialist.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 14 reviews.

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. We plaatsen cookies om onze website te verbeteren. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten